Aktualności

Wielkanocne inspiracje

Już od soboty w Mijeskiej Bibliotece Publicznej będą do nabycia i obejrzenia prace uczestników chojnowskiego WTZ. serdecznie zapraszamy do zakupów m.in palm, kartek świątecznych oraz drobnych dekoracji wielkanocnych. Ceny bardzo przystępne zatem SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO BIBLIOTEKI.

2012-03-22 09:43

Zawody sportowe

W dniu 5 października udaliśmy się do Piotrowic, gdzie wspólnie z uczestnikami z ŚDS wzięliśmy udział w zawodach sportowych. Na zakończenie zjedliśmy przygotowane wcześniej kiełbaski oraz sałatkę. Zajęcia odbyły się w ramach trwającego projektu. W zabawie wzięła udział tylko część uczestników z WTZ oraz ŚDS gdyż pozostała część była na praktykach zawodowych w Świerzawie.

2012-03-06 10:28

WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO 13 - 16. IX. 2011

W dniach 13 – 16 września odbył się wyjazd grupy beneficjentów do Zakopanego.   W wycieczce wzięło udział 36 uczestników Projektu. Pierwszego dnia beneficjenci dotarli na Gubałówkę dzięki funkcjonującej kolejce. Bilety wstępu zakupione zostały w ramach wsparcia Uni Europejskiej na rok 2011. Kolejny dzień obfitował w nowe doświadczenia. Porę przedobiednią spędziliśmy zwiedzając Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach (wstęp darmowy, bez opłat za bilety) oraz zwiedzając Zakopane i słynne Krupówki zaś po południu pojechaliśmy do Bukowiny Tatrzańskiej gdzie znajduje się szkoła ginących zawodów. Braliśmy tam udział w warsztatach malowania na szkle. Większości grupy zajęcia bardzo się podobały i wszyscy brali czynny udział w zajęciach. Wykonane prace zabraliśmy do Chojnowa. Kolejnego dnia  przed południem gościliśmy część zbiorów i ludzi z Muzeum pod Kuźniczym Młotem. Była to prelekcja dotycząca tatrzańskiej przyrody oraz tradycji i zwyczajów panujących w górach połączona z pokazem wyrobu masła i degustacją świeżutkiego masła z chlebem wypieczonym w piecu. Całość była niezwykle pasjonująca i nie zabrakło anegdot i ciekawostek. Część grupy (tylko chętni) popołudnie spędzili wędrując Doliną Kościeliska. Całość wyjazdu sfinansowana została w ramach realizowanego projektu „ Wsparcie dla aktywnej integracji grup ryzyka w powiecie legnickim”

2012-02-13 14:53

ZAWODY SPORTOWE - 12. 09. 2011

12.09.2011 odbyły się zawody sportowe z użyciem piłki fitness, bramki i paletki, które zostały zakupione z projektu. Beneficjenci brali udział w następujących konkurencjach : - kopanie do bramki na celność; - obrona bramki; - wyścigi na piłkach fittnes; - slalom na piłkach fitness na czas; - odbijanie lotką. Po zawodach odbył się poczęstunek oraz zostały rozdane nagrody – plecaki.

2011-10-06 13:56

PARK MINIATUR I SZTOLNIE WALOŃSKIE - 3. 08. 2011

Sierpień rozpoczęliśmy wyjazdem do Kowar gdzie pogłębialiśmy swoją wiedzę dotyczącą naszego regionu. Uczestnicy mogli zapoznać sie z zabytkami, porównać niektóre z nich jak wyglądają w rzeczywistości i czy miniatury wykonane są rzeczywiście podobne. Przewodnik opowiadał grupom jak powstawały miniatury i ile trwało ich tworzenie. Następnym punktem docelowym były sztolnie, w których dawniej wydobywano złoża uranu. Mogliśmy tam zobaczyć minerały znajduące się na pogórzu a ogromne wrażenie zrobił na grupie pokaz laserowy z mroczną opowieścią.

2011-10-06 13:55

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie