Galeria

Święto Rodziny lipiec 2018

Dnia 19 lipca 2018 po raz czwarty spotkaliśmy się na pikniku rodzinnym wraz z najbliższą rodziną i opiekunami Naszych uczestników. Niestety złe warunki pogodowe zmusiły Nas aby impreza odbyła się w placówce WTZ a nie na działce jak to było planowane. ale mimo niepogody wszystko to co zostało przygotowane odbyło się z pełnym humorem a były to różnego rodzaju gry i zabawy, loteria fantowa, a także poczęstunek dla wszystkich. zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

2018-07-26 12:14

Wycieczka do Rudawy - Długopole Zdrój od dnia 02.07.2018 r. do 06.07.2018 r.

W dniach od 2 do 6 lipca br. uczestnicy Warsztatu Terapii Zajęciowej wybrali się na wycieczkę do Rudawy w Górach Bystrzyckich. Po przyjeździe na miejsce pierwszego dnia udaliśmy się na obiad. Po posiłku mieliśmy przywitanie i zabawę w ufoludka, zaś wieczorem ognisko, słuchanie legend i śpiewanie przyśpiewek weselnych. Drugiego dnia udaliśmy się na Górę Jagodna i poznawaliśmy rośliny i drzewa. Po południu zjedliśmy obiad i był czas wolny na opalanie i kąpiel w jeziorze. Przypadkowo byliśmy świadkami treningu boksu. Po czasie wolnym mieliśmy organizowane zajęcia plenerowe. Trzeciego dnia mieliśmy lekcje wyplatania makramy, strzelania z łuku a na koniec.....plażowanie. Czwartego dnia po śniadaniu mieliśmy zajęcia muzyczne. Pojechaliśmy również na zajęcia z pszczelarstwa. Po południu mieliśmy czas na opalanie. Wieczorem odbył się teatr cieni. Piątego dnia po śniadaniu pojechaliśmy autobusem w teren, wędrówką udaliśmy się do jamy solnej w górach, a po południu zjedliśmy obiad i udaliśmy się w drogę powrotną do domu. Wszyscy wróciliśmy cali i zdrowi i pełni wrażeń. Czekamy na kolejny równie udany wyjazd. Sprawozdawca: Józef Tomiak

2018-07-13 12:37

20.06.2018r. NORDIC WALKING

Witamy Chcielibyśmy przedstawić jak wyglądały u Nas kolejne zmagania podczas Nordic Walking jako "Marsz Niepodległości". Powyższe wydarzenie miało miejsce 20.06.br. w miejscowości Dunino, niedaleko Krotoszyc. Było bardzo słonecznie, gorąco, jednak daliśmy radę przejść 2 km i przyswoić rady instruktorów, którzy towarzysząc nam przez całą drogę cierpliwie przekazywali nam wszelkie cenne wskazówki dotyczące dyscypliny Nordic Walking. Miejmy nadzieje, że wielu z nas wykorzysta zdobytą wiedzę z korzyścią dla własnego zdrowia.

2018-06-27 13:11

Zabawki Ekologiczne 2018r.

Z zaległych informacji dotyczących WTZ przedstawiamy fotorelację z odbioru nagród w TPD w Legnicy. "Zabawki ekologiczne", tak zatytułowany był konkurs w którym parę osób z Warsztatu Terapii Zajęciowej nie tak dawno wzięło udział wykonując zabawki z tworzyw wtórnych. Sami zobaczcie w galerii zdjęć.

2018-06-13 09:50

Jutrzenka 08.06.2018r.

Poza najnowszymi wydarzeniami dotyczącymi Dni Chojnowa możemy pochwalić się także występem podczas XI Festiwalu Piosenki Osób Niepełnosprawnych Regionu Legnickiego " Piosenką Malowane" organizowanego przez Stowarzyszenie Przyjaciół i Rodziców Osób z Upośledzeniem Intelektualnym "Jutrzenka" oraz Warsztat Terapii Zajęciowej " Jutrzenka" w Legnicy. Tym razem tematyka występów była w klimacie DISCO SHOW. Gala występów odbyła się w Qubus Hotel w Legnicy dnia 08 czerwca o godz. 10. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

2018-06-12 11:54

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie